.

.

четвъртък, 22 януари 2015 г.

Моето собствено слънце

Здравейте. Продължавам с рецензиите. Следва да пиша за Здрач Новолуние на Стефани Майер. Ах, Едуард. Ай, Джейкъб. Лично аз съм Team Jacob Forever, но моля феновете на Едуард да не ме убиват преди да съм си изляла дигиталните думи в публикацията. Не ме разбирайте грешно, дълбоко се възхищавам на любовта на Едуард и Бела, но лично аз дето мразя студ, бих предпочела да имам един топъл върколак до себе си в такива дни. Шегата настрана, сега малко за книгата.
   След края на първата книга Бела и Еди се превърнаха в сензация за Форкс-недостижимият Едуард Кълън и мълчаливата Бела Суон. "О, моля те, какво е това?". Всяка връзка обаче има своите светли и тъмни дни. Тъмните дни предвещават края на Едуард и Бела. Подложен на натиск от най-старата фамилия вампири-Волтури, Едуард и семейството му напускат Форкс. Бела е почти разрушена. Не говори, не излиза, почти не се храни и всяка вечер сънува кошмари. И всеки път се буди с писък. Баща й Чарли е уплашен до смърт. Това продължава месеци наред, но тя намира утеха. Макар и само приятел, Джейкъб се превръща в личното слънце на Бела(както тя го нарича). Не след дълго той вече е неразделна част от живота й. Благодарение на Джейк тя открива връзка за която дори не е подозирала. Тя си връща частичка от любовта си. Тази любов обаче е на път да угасне завинаги. Бела е повече от неспособна да позволи това. Какво обаче е готова да жертва, за да я спаси? Прочетете този интригуващ роман и разберете. 
Автор на рецензията :  mauri

Няма коментари:

Публикуване на коментар